משמעת

בפורום זה תוכלו לשאול שאלות בנושא התפתחות הילד המטרידות אתכם כהורים וכאנשי מקצוע

משמעת

הודעהעל ידי כרמלה » 18 מאי 2015, 20:11

שלום אני גננת משלימה בגן טרום חובה חזרתי לא מזמן מחופשת לידה ואני מרגישה שממש קשה לי במשמעת יש הרבה ילדים שמפריעים באמצע המפגש יכולים לעשות קולות לשבת על הרצפה בנוסף יש כמה יילדים שלא מקשיבים לאורך היום ועושים ככל העולה על רוחם גם כשאני קוראת להם הם לא באים .ובכל פעם לפניי המפגש יש בכי של מספר ילדים מי ישב לידי וזה ממש משגע אני אומרת להם שאני בוחרת את מי שמקשיב ואז יש כמה שפותחים בהפגנה ועוד לפני המפגש אני מותשת אני ממש לא יודעת איך לנהוג איתם במיוחד שזה סוף שנה כבר. אשמח לעזרה תודה
כרמלה
 
הודעות: 3
הצטרף: 18 מאי 2015, 20:02

Re: משמעת

הודעהעל ידי טליה פסטרנק נוימן » 18 מאי 2015, 21:52

שלום לך, מספר כללים שהקפדה עליהם עשוייה לעזור:
1. אספי את הילדים ואמרי להם שמהיום אף אחד לא יושב לידך כי לא ניתן שכולם ישבו לידך בו זמנית. הילדים יושבים אחד ליד השני ואת מולם.
2.ערכי מפגשים קצרים, מוחשיים מאוד, תנועתיים, הכוללים שירים וריקודים בהתאם לנושא הנלמד. המעיטי בדיבור והדגישי עשייה. הקפידי להיות מעניינת, היי דרמטית, הקפידי על הבעות פנים ותנועות גוף. העבירי מסרים דרך הצגה מוחשית של הנלמד, השתמשי באביזרים אמיתיים ככל שניתן, העבירי מסרים דרך שירים ותנועה, שתפי את הילדים במפגש.
3. שתפי את הילדים לפי סדר הישיבה וכך ידעו מתי מגיע תורם.
4. ריקוד- הקימי ילדים בשתי קבוצות ולא את כולם ביחד. ערכי להם הכנה לפני הקימה. הסבירי להם בקצרה ובניסוח חיובי למה את מצפה מהם.
ערכי הכנה דומה בסיום הריקוד לפני החזרה למקום.
5. זהי מוקדי קושי אצל הילדים והקפידי שהסייעת תשב ליד הילדים הללו או תעבור ביניהם ותתמוך בהם באמצעות מילת עידוד, איסוף אברי גופם בחזרה אליהם, ליטוף קל. הכל בשקט. סדרי את סדר היום כך שהסייעת תוכל להתפנות וללוות אותך במפגש.
6. במהלך היום, ערכי הכנה לפני סיום פעילות. איסוף משחקים- באמצעות מנגינה קבועה. כשילד לא מקשיב לך, גשי אליו, רדי לגובה העיניים שלו ואמרי לו למה את מצפה ממנו. הישארי לצידו והקפידי שיעשה את אשר התבקש. שבחי אותו על כך .

מוזמנת לשתף.
בהצלחה.
טליה פסטרנק נוימן
יועצת הורים
יועצת בגני ילדים
טל. 050-7607252
talipnt@gmail.com
טליה פסטרנק נוימן
 
הודעות: 874
הצטרף: 13 ספטמבר 2011, 10:29

Re: משמעת

הודעהעל ידי כרמלה » 19 מאי 2015, 18:58

תודה .הסיעת זה בעיה היא מעסיקה את עצמה באלף דברים אין לה סבלנות לשבת לידי אניי אנסה את הדברים האחרים.
כרמלה
 
הודעות: 3
הצטרף: 18 מאי 2015, 20:02

Re: משמעת

הודעהעל ידי כרמלה » 19 מאי 2015, 19:01

שכחתי להוסיף שיש ילדים שהישיבה לידי עוזרת להם להתרכז אז זה קצת בעיה לבטל את הישיבה לידי לגמרי.אולי יש דרך אחרת להתיחס לזה?
כרמלה
 
הודעות: 3
הצטרף: 18 מאי 2015, 20:02

Re: משמעת

הודעהעל ידי טליה פסטרנק נוימן » 22 מאי 2015, 10:13

שלום לך, הסייעת לא אמורה להחליט מה היא עושה ומתי. את מנהלת את הכיתה שלך ומחליטה מה עושים ומתי עושים ומי עושה מה....?
לכן, שבי איתה ביחד לשיחת צוות. עברי על כל המטלות שעליה לבצע והחליטי ביחד איתה מתי ניתן יהיה לבצע כל מטלה בזמנים אחרים ולא בזמן המפגשים. הגבול הוא המפגשים. בזמן מפגש נוכחים שני אנשי צוות !
נסי להגיע איתה להבנות תוך שמירה על הכלל שהצבתי. בכל מקרה בסופו של דבר, זו החלטה שלך. כך שנעים יותר יהיה להגיע להבנות, אך אם לא, החליטי את !
טליה פסטרנק נוימן
יועצת הורים
יועצת בגני ילדים
טל. 050-7607252
talipnt@gmail.com
טליה פסטרנק נוימן
 
הודעות: 874
הצטרף: 13 ספטמבר 2011, 10:29


חזור אל כאן המקום לשאלות הורים ואנשי מקצוע

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 3 אורחים

cron