גמילה ילד שנתיים וחצי

בפורום זה תוכלו לשאול שאלות בנושא התפתחות הילד המטרידות אתכם כהורים וכאנשי מקצוע

גמילה ילד שנתיים וחצי

הודעהעל ידי יגיל » 10 אוגוסט 2017, 18:38

שלום, בערך בגיל שנה וחצי התחיל הבן שלי להתעניין בשירותים. מדי פעם היינו מושיבים אותו על סיר, לפעמים היה עושה פיפי וקקי בסיר ורוב הזמן הוא היה עושה בחיתול. למרות שחשבנו שהוא מוכן לגמילה נגררנו עם זה עד שהוא הגיע לגיל שנתיים ו-4 חודשים. אז נגמלו שתי בנות במעון שלו והוא התחיל במעון לדרוש ללכת לשירותים כשהן הלכו. במעון השתמשו בסיר וישבנון.
בשלב זה החלטנו להתחיל גמילה גם בבית. הורדנו לו את החיתול בסוף השבוע. מבחינת פיפי הגמילה הלכה בצורה די קלה, ביום הראשון פספוס אחד ופספוסים בודדים בששת השבועות מאז הגמילה. אחרי כחודש מתחילת הגמילה כאשר החיתולים בלילה ובצהרים היו יבשים הורדנו גם את החיתולים בשינה. בשבועיים מאז שהורדנו את החיתול בלילה היו פעמיים שבהם הוא עשה פיפי בבוקר במיטה. החדר שלו בקומה שנייה ולכן צריך להגיע אליו כדי לקחת אותו לשירותים, אך בגדול גמילה זו הולכת מצוין.
לעומת זאת הגמילה של הקקי הרבה יותר קשה. מאז תחילת הגמילה רק פעמים בודדות הוא עשה קקי בסיר או בישבנון ורוב הפעמים הוא עושה קקי בתחתונים. לפעמים אנחנו רואים שהוא עושה קקי בתחתונים ושמים אותו באמצע על הסיר ולפעמים הוא ממשיך לעשות שם קקי, אבל בדרך כלל עוצר. כששואלים אותו אם הוא עושה קקי אז הוא משקר שלא. לפעמים כשהוא עושה קקי הוא מתחבא כדי שלא ניקח אותו לשירותים. מה לעשות עם זה?
יגיל
 
הודעות: 1
הצטרף: 10 אוגוסט 2017, 18:11

Re: גמילה ילד שנתיים וחצי

הודעהעל ידי טליה פסטרנק נוימן » 31 אוגוסט 2017, 13:26

שלום לך, האם חל אירוע לא נעים כלשהו סביב נושא הקקי? האם אתם מעודדים עצמאות? האם הוא עושה כל מה שהוא יכול בכוחות עצמו במהלך היום?
טליה פסטרנק נוימן
יועצת הורים
יועצת בגני ילדים
טל. 050-7607252
talipnt@gmail.com
טליה פסטרנק נוימן
 
הודעות: 876
הצטרף: 13 ספטמבר 2011, 10:29


חזור אל כאן המקום לשאלות הורים ואנשי מקצוע

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 7 אורחים

cron